Tampereella toimiva esteettiseen hoitoon, plastiikkakirurgiaan ja kauneuskirurgiaan erikoistunut lääkäriasema ja sairaala. Kc Clinic tuottaa erittäin yksilöllistä ulkonäköön liittyvää hoitoa, jossa huomioidaan myös terveydelliset näkökulmat. Toiminta on kaikilta osin kokonaisvaltaista ja hoidot voidaan suunnitella kevyistä esteettisistä hoidoista aina vaativaan plastiikkakirurgiaan saakka. KC Clinicissä huomioidaan tämän päivän tarpeet ja hoidot toteutetaan jokaisen yksilölliset toiveet huomioiden.
Esteettisiä palveluja tarjoava lääkäriasema sekä sairaala on uusi toimintamalli Pirkanmaan alueella. Tarjoamme useita uusia toimenpiteitä ja tuotteita, joita Suomessa ei ole ollut saatavilla aiemmin. Meillä hoitoon osallistuvat suomalaiset alan ammattilaiset, joita ovat niin esteettisiä hoitoja antavat hoitajat, kuin tutkimukseen ja hoitoon osallistuvat erikoislääkärit.
KC Clinicin perustajina ovat pirkanmaalaiset sairaanhoitaja Susanna Kupi ja plastiikkakirurgi Heikki Kupi, jotka ovat jo 20 vuoden ajan vaikuttaneet plastiikkakirurgian alalla. Heikki Kupi on toiminut päätoimisesti yksityispuolella esteettisen kirurgian parissa vuodesta 1999. Kupit halusivat antaa jokaiselle ihmisille mahdollisuuden huolehtia ulkonäöstään ja terveydestään parhaalla mahdollisella tavalla. KC Clinic tarjoaa niin miehille kuin naisille suunnattuja palveluita.
Periaatteena on tarjota palveluita, jotka ovat mahdollisimman inhimillisiä, mutta mahdollisimman tehokkaita. Emme halua antaa ihmisille utopioita ja unelmia, vaan todellisia tuloksia tavallisten ihmisten ongelmiin.
Kupi työskentelee kouluttajana niin esteettisessä plastiikkakirurgiassa kuin tietyissä erityishoidoissa sekä on mukana järjestämässä alan koulutusta ja luennoimassa eri tilaisuuksissa alaan liittyen.
Klinikkamme toimii koulutusyksikkönä esteettisissä toimenpiteissä plastiikkakirurgiaan erikoistuville lääkäreille yliopistosairaala TAYS:n kanssa. KC Clinicillä on koulutussopimus ainoana yksityisenä klinikkana Suomessa
Ammattimainen ja asiantunteva toimintatapa joka suunnataan asiakaslähtöisesti.
Jatkuvaa innovatiivista edelläkävijyyttä koko organisaatiotoiminnassa. Haastetaan kaikkia hakemaan parhaita käytäntöjä asiakasnäkökulmasta katsottuna.
Tarkoittaa organisaation sisäisen toiminnan avoimuutta, sekä asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden suuntaan tapahtuvaa luottamuksen rakentamista ja helppoa lähestyttävyyttä. Huomioiden kuitenkin alan edellyttämät vaitiolovelvollisuudet.