KC Clinic Tampere
Rautatienkatu 27 (katutaso) Rautatieaseman rakennus
33100 Tampere
KC Clinic Helsinki
Pohjoisranta 6 A
00170 Helsinki
(Avoinna sopimuksen mukaan)
Puh. 020 757 11 50
asiakaspalvelu@kc-clinic.fi
Palvelemme:
Ma-to klo 10.00-16.00
Pe klo 10.00-15.00
(myös sopimuksen mukaan)
HUOM! Yrityksemme numerot eivät vastaanota tekstiviestejä. Puhelujen hinnat yritysnumeroon soitettaessa Lankapuhelinliittymästä 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%), matkapuhelinliittymästä 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%)
KC Clinic sijaitsee aivan rautatieaseman vieressä, samassa rakennuksessa pysäköintitalon kanssa. Sisäänkäynti rautatientorin puolelta katutasosta. Rautatientorilla 30min pysäköintitilaa. P-Aseman sekä uuden P-Hämpin pysäköintitalot sijaitsevat klinikan vieressä.
Saavuttehan vastaanotolle 15 minuuttia ennen sovittua aikaanne esitietojen täyttämisen (ja mahdollisen esilääkityksen/puudutteen) vuoksi.
Asiakas suorittaa vastaanottomaksun heti lääkärissä käynnin jälkeen. Mikäli maksat pankki- tai luottokortilla, muistathan tarkistaa nostorajasi ko. päivältä. Käteismaksu vaihtoehto on poistunut.
Muistathan aina perua varaamasi vastaanotto- tai hoitoajan ajoissa puhelimitse, jos et syystä tai toisesta pääse tulemaan. Peruminen tulee tehdä viimeistään 24 tuntia ennen puhelimitse palvelu- aikoinamme p. 020 757 1150 (ei tekstiviestiä).Meidän on tärkeää saada tieto vapaasta ajasta ajoissa, jotta joku muu voi sen käyttää. Saman päivän aikana tehdystä peruutuksesta perimme 50% vastaanottokäynnin tai hoidon hinnasta. Kokonaan peruuttamatta jätetyt vastaanotto- tai hoitokäynnit veloitetaan täysimääräisinä.
Mikäli haluat perua toimenpidevarauksen, peruminen tulee tehdä viimeistään kaksi viikkoa ennen varattua aikaa. Mikäli toimenpide perutaan myöhemmin laskutamme 20 prosenttia toimenpiteen hinnasta toimenpide järjestelyjä varten.
Peruuttamatta jätetty toimenpide
Varatusta, peruuttamatta jätetystä toimenpiteestä veloitetaan asiakkaalta 50% annetusta kustannusarviosta.
Vastaanottokäynnin tai toimenpiteen peruuntuessa lääketieteellisistä syistä ei asiakas ole korvausvelvollinen.
Mahdolliset myöhästymiset joudumme lyhentämään hoito- tai vastaanottoajastanne, jotta voimme palvella kaikkia asiakkaitamme sovitun aikataulun mukaisesti.
020 757 11 50