Hoito- ja laskutuskäytännöt

Vastaanotolle saapuminen

Saavuttehan vastaanotolle 15 minuuttia ennen sovittua aikaanne esitietojen täyttämisen vuoksi.
Asiakas suorittaa vastaanotto- tai hoitomaksun heti käynnin jälkeen. Maksaessasi pankki- tai luottokortilla, muistathan tarkistaa nostorajasi ko. päivältä. Käteismaksumahdollisuus poistuu 1.12.2021.

Toimenpiteen peruminen

Toimenpiteiden peruminen vain puhelimitse palveluaikoinamme p. 020 757 1150. Mikäli haluat perua toimenpidevarauksen, peruminen tulee tehdä viimeistään kaksi viikkoa ennen varattua aikaa. Mikäli toimenpide perutaan myöhemmin laskutamme 20 prosenttia toimenpiteen hinnasta toimenpidejärjestelyjä varten. Toimenpiteen peruuntuessa lääketieteellisistä syistä ei asiakas ole korvausvelvollinen ja toimittaa tällöin lääkärinlausunnon.

Peruuttamatta jätetty toimenpide

Varatusta, peruuttamatta jätetystä toimenpiteestä veloitetaan asiakkaalta 50% annetusta kustannusarviosta.

Muistathan aina perua varaamasi vastaanotto- tai hoitoajan ajoissa puhelimitse, jos et syystä tai toisesta pääse tulemaan. Peruminen tulee tehdä viimeistään 24 tuntia ennen puhelimitse palvelu- aikoinamme p. 020 757 1150 (ei tekstiviestiä).Meidän on tärkeää saada tieto vapaasta ajasta ajoissa, jotta joku muu voi sen käyttää. Saman päivän aikana tehdystä peruutuksesta perimme 50% vastaanottokäynnin tai hoidon hinnasta. Kokonaan peruuttamatta jätetyt vastaanotto- tai hoitokäynnit veloitetaan täysimääräisinä.

Toimenpiteissä sekä leikkauksissa on aina ennakkolaskutus.

Oikeudet hinnanmuutoksiin pidätetään.

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö

Ole hyvä ja anna tietosi. Olemme Teihin yhteydessä pikaisesti!